luni, 4 mai 2009

NOVENA CATRE COPILUL SFANT DE ATOCHA-ZIUA A 4 A


ZIUA A 4 A

RUGACIUNE ZILNICA

Imaculata Maica a Domnului, Sfinta Maria de Atocha, sanctuar placut al Duhului Sfint, poarta catre imparatia cerului, trezire divina, pentru care, dupa Dumnezeu, toate creaturile traiesc, uita-te la mine cu ochii Tai frumosi ca sufletul meu sarman si orb sa fie luminat si ca harul Tau sa se intoarca la mine. Roaga-te pentru mine Fiului Tau, Sfintul Copil din Atocha si roaga-l sa imi implineasca petitia in aceasta zi. Implora-L sa ma ilumineze astfel incit sa recunosc cit de mult am gresit si cit m-am departat de Harul Divin, si sa nu ma mai impiedic in pacatele acestei lumi. Gaseste-mi forta necesara pentru a nu mai cadea si a nu face operele diavolului si pazeste-ma de foamea carnii. Da, Mama iubita am dreptate cind ma gindesc ca nimeni din cei ce au cazut inaintea Ta nu a fost ignorat. Cu aceasta siguranta astazi cad in genunchi pt. a implora intercesiunea Ta la Fiul Tau Sfint, caci cred ca El imi poate da solutia la toate problemele datorita compasiunii Sale, si succes in necesitatile mele materiale si spirituale. Aceasta implor pe Fiul Tau iubit Copilul din Atocha. Cer cu toata inima ca, daca petitia mea este spre binele meu si are aprobarea Ta, sa mi se daruiasca cererea ....si daca nu este spre binele meu sa imi daruiesti intelegerea motivului si sa Te pot servi cu toata viata mea invatind sa port peste tot lucrarea Ta pina la o moarte sfinta. Amin

LITANIA

Tu copilul meu adorat

imi auzi toate pacatele

Copile iubit

ma izbavesti de toate necazurile!

Tu esti sfatul meu

imi aduci lucruri bune

caci toti cei ce Te cheama

nu vor fi niciodata singuri.

Tu esti purtatorul miracolelor

cu inima deschisa, de-a pururi.

AL PATRULEA MIRACOL

In 1836, Julie 27, Jorge Garcia, care era miner in minele de la Barreno, mergea prin sat cind, o bucata dintr-un tun dezafectat i-a cazut pe picior strivindu-i-l. Vazindu-se in situatia in care nu putea mergea si piciorul sting durindu-l foarte tare a chemat de trei ori numele Sfintului Copil de Atocha, care i-a daruit imediat puterea de a se scula, ca macar sa se impartaseasca inainte de a muri, cum gindea Jorge. El a inceput sa strige si imediat niste oameni din vecinatate l-au auzit si au venit la el, vazind ca piciorul lui era acum neafectat. Impreuna cu inca un miner ce mai inainte fusese salvat de Copilul Sfint din Atocha, au multumit Pruncului Sfint de multe ori pentru miracolul pe care tocmai il implinise, caci minunile Sale sint atit de marete si numeroase incit ne este si greu sa ni le imaginam.

A PATRA RUGACIUNE

Copil Gratios de Atocha, cerc eminent al pietatii infinite, Te salut si Te ador in aceasta patra zi in care Iti ofer aceste 3 Tatal nostru, 3 Bucura-te Marie si 3 Slava Tatalui in memoria celei de a patra calatorii pe care ai facut-o la fintina Siquem in trupul Maicii Tale din Atocha, ca un divin Solomon.Cind erai gata sa te nasti, Mama Ta Sfinta ti-a spalat lucrusoarele in genunchi, pentru a Te proteja si mai bine ca pe o Comoara divina a Iubirii si Bunatatii. Te implor Copil Sfint de Atocha, ca prin durerile mele sa obtin de la Tine raspuns bun la petitia mea. Cred ca pot obtine o astfel de glorie imensa prin sarutarile cu care Fecioara Maria Te saruta pe Tine Copil sfint, prin cuvintele iubitoare si actiunile Sale pline de dragoste. In timp ce Maica isi saruta un copil a it de frumos, ochii Tai erau plini de bunatate pentru Mama Ta si pentru toata omenirea. In acest mod sper sa obtin rezultatul pozitiv al petitiei mele si sa imi calmez conflictele interioare si exterioare, iar la sfirsit sa am o moarte fericita in prezenta lui Dumnezeu de-a pururi.Amen.(Cererea se face in acest moment)

RUGACIUNE FINALA

Puternic Copil din Atocha, Dumnezeu ce a facut pe om pentru mintuire, Bunatatea mea, de o Frumusete ce nu a mai existat, Incintarea inimii, singurul meu Stapin si Fericirea tuturor creaturilor, cine daca nu Tu, divine Manuel va fi Fintina beneficiilor mele, Tatal Compasiunii, si singurul Dumnezeu adevarat, Iertarea pacatelor noastre si Cel pe care pot intotdeauna sa ma bazez in problemele si necazurile mele.

Fie ca ingerii sa Te adore la fel ca si toate creaturile. Fie ca locuitorii cerurilor si ai pamintului, ingerii, spiritele celeste, sfintii din cer, toti de pe pamint, mineralele, plantele, animalele si toti oamenii sa Te adore. Orice materie vie traieste in Tine. Rugaciunile mele catre Tine sint perpetue.

Oh sfinte Copil din Atocha Tu imi stii problemele, necazurile si nevoile, caci nimic nu poate fi ascuns de Tine. Catre Tine, Copil Puternic imi prezint petitia, necesitatile si durerile cu incredere ca le vei accepta si ca imi vei darui solutia. Tu poti sa-mi daruiesti fericirea de care am nevoie in viata. Tu esti cel ce imi converteste minia in speranta, Tu esti mediatorul dintre Tatal si oameni, Tu ne binecuvintezi zilnic, in fiece ceas, in fiecare secunda cu atita bunatate, beneficii carora nu sintem capabili sa le raspundem asa cum ar trebui.

Si acum, gasindu-ma in prezenta Ta iti implor bunatatea si iertarea caci Tu esti autorul vietilor noastre si Tie iti datoram venirea noastra la viata. Tu ai instituit Sfintul Sacrament ca o penitenta pentru a ne purifica sufletele prin iertarea pacatelor si pentru a ne darui inapoi prietenia cu Tatal Tau Ceresc.

Iti ofer aceste rugaciuni pentru ca Tu la rindul Tau sa le prezinti Tatalui Tau Sfint. O cer si pentru sufletele din purgatoriu pentru a obtine indeplinirea dorintei de a avea mereu sfatul Tau, Copil Divin din Atocha, cel pe care il dai credinciosilor. Fie ca prin compasiunea Ta sa fim capabili sa ne bucuram de compania Ta in ceruri, cu Tatal si cu Duhul Sfint cu care domnesti si vietuiesti in vecii vesnici.Amin