sâmbătă, 2 mai 2009

NOVENA CATRE COPILUL SFINT DIN ATOCHA-ZIUA 2













ZIUA A DOUA

Sfinte copil de Atocha

Fiul Mariei

Lumina straLucitoare

Ghidul si sfatul nostru

accepta-mi rugaciunea
in aceasta zi
caci poti face orice.

Tu Sfinta MajeSTate

Incintare a lumii

Fericire a lumii.


AL DOILEA MIRACOL

In 1834, in 8 mai, don Jose Maria Delgado, casier din Fresnillo, tocmai inchidea magazinul cind, niste betivi au intrat si au inceput sa-l injure si apoi l-au injunghiat, taindu-l dintr-o parte in alta si fugind, lasindu-l pe om intr-o balta de singe. Aproape de moarte el a inceput sa se roage din inima Copilului Sfint din Atocha care l-a si auzit. Inainte de a se scurge 48 de ore Copilul Sfint l-a vindecat complet. Pentru a atesta acest miracol don Jose l-a scris si l-a dus la sanctuar multumind Sfintei Fecioare si Copilului din Atocha pentru vindecare si salvare.

RUGACIUNEA A DOUA

Frumos Copil din Atocha, copil Puternic al Clementei, Copil pur si bun, Te salut si Te preaslavesc in aceasta zi si Iti ofer aceste 3 Tatal nostru, 3 Bucura-Te Marie si 3 Slava Tatalui. Ma rog azi in amintirea celei de a doua calatorii pe care ai facut-o cu parintii tai ce sfinti si iubitori, ascunzindu-Te in arca virginala, de la muntele Tabor in orasul Naim unde, ai suferit de frig si ploaie, curent rece si problemele pe care le-ai intilnit in dealurile salbatice si desertul searbad pe drum. Cind a obosit, sotul fecioarei Maria cauta totusi un loc de odihna, dar i-a fost refuzat cu cuvinte goale si seci. La sfirsit a trebuit sa stea intr-un hambar parasit, plingind pentru duritatea inimiii acelor persoane. Pentru aceste momente de angoasa ale Sfintului Cuplu, Iti cer Copile Sfint de Atocha sa ma ajuti sa imi obtin petitia prin intercesiunea corurilor Arhanghelilor, caci acestor spirite divine le-a fost data datoria de a proteja harul nostru, si sper sa obtin astfel beneficiul cererii mele. Amen(cererea).

RUGACIUNE FINALA ZILNICA

Puternic Copil din Atocha, Dumnezeu ce a facut pe om pentru mintuire, Bunatatea mea, de o Frumusete ce nu a mai existat, Incintarea inimii, singurul meu Stapin si Fericirea tuturor creaturilor, cine daca nu Tu, divine Manuel va fi Fintina beneficiilor mele, Tatal Compasiunii, si singurul Dumnezeu adevarat, Iertarea pacatelor noastre si Cel pe care pot intotdeauna sa ma bazez in problemele si necazurile mele.

Fie ca ingerii sa Te adore la fel ca si toate creaturile. Fie ca locuitorii cerurilor si ai pamintului, ingerii, spiritele celeste, sfintii din cer, toti de pe pamint, mineralele, plantele, animalele si toti omaenii sa Te adore. Orice materie vie traieste in Tine. Rugaciunile mele catre Tine sint perpetue.

Oh sfinte Copil din Atocha Tu imi stii problemele, necazurile si nevoile, caci nimic nu poate fi ascuns de Tine. Catre Tine, Copil Puternic imi prezint petitia, necesitatile si durerile cu incredere ca le vei accepta si ca imi vei darui solutia. Tu poti sa-mi daruiesti fericirea de care am nevoie in viata. Tu esti cel ce imi converteste minia in speranta, Tu esti mediatorul dintre Tatal si oameni, Tu ne binecuvintezi zilnic, in fiece ceas, in fiecare secunda cu atita bunatate, beneficii carora nu sintem capabili sa le raspundem asa cum ar trebui.

Si acum, gasindu-ma in prezenta Ta iti implor bunatatea si iertarea caci Tu esti autorul vietilor noastre si Tie iti datoram venirea noastra la viata. Tu ai instituit Sfintul Sacrament ca o penitenta pentru a ne purifica sufletele prin iertarea pacatelor si pentru a ne darui inapoi prietenia cu Tatal Tau Ceresc.

Iti ofer aceste rugaciuni pentru ca Tu la rindul Tau sa le prezinti Tatalui Tau Sfint. O cer si pentru sufletele din purgatoriu pentru a obtine indeplinirea dorintei de a avea mereu sfatul Tau Copil Divin din Atocha, cel pe care il dai credinciosilor. Fie ca prin compasiunea Ta sa fim capabili sa ne bucuram de compania Ta in ceruri, cu Tatal si cu Duhul Sfint cu care domnesti si vietuiesti in vecii vesnici.Amin .